Despre…

„Se înşală cei ce caută morţiş să placă. Şi, pentru a plăcea, se fac maleabili şi ductili. Şi răspund dorinţelor înainte ca ele să fie exprimate. Şi trădează orice, ca să fie aşa cum li se cere. Dar ce treabă pot avea eu cu meduzele astea, care nu au nici os, nici formă? Le arunc şi le dau înapoi nebuloaselor lor: să vină să mă vadă când vor fi ele însele.” – Antoine de Saint-Exupery

Am crezut in ceva sau cel putin am incercat sa fac asta. Am crezut ca intr-un mare rau exista intotdeauna un bine dar… dar mai tot timpul este descoperit prea tarziu.
„Dacă-l prigoneşti şi-l osândeşti pe cel ce te-a jignit, te-a insultat sau trădat, îl obligi ca şi mâine să te jignească, să te insulte sau să te trădeze şi mai grav. Eu, de cel ce a trădat mă servesc tot pentru a trăda, pentru că este o piesă precisă într-un joc de şah şi mă pot bizui pe el pentru a plănui şi a organiza victoria. Pentru că nu este o armă în mâna mea chiar faptul că îmi cunosc adversarul?” – Antoine de Saint-Exupery
………………………………………………………
Victoria este a celor pregatiti.

– consummatum est.

Acest articol a fost publicat în Despre ... si alte rahaturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Despre…

  1. Lyda N. zice:

    Foarte, foarte interesant.
    Asta să fie un fel de MUST HAVE ori TO DO list pentru viitor.

Lasă un răspuns

