Despre … Eu , Tu , Noi ..

Un sentiment ciudat ma patrunde. Un fior rece pune stapanire pe mine. Un sentiment greu de descris, ceva … ceva acolo in adancul meu. Ceva mai rece si infiorator decat o noapte mohorata de iaunarie…
Ceva care ma ma sugruma si imi apasa fiecare milimetru din trupul meu…
Deschid ochii.. Intins in pat, privesc spre tavan. Zeci de ganduri imi invadeaza mintea. Aproape inteceptibil o emotie cu un mare impact psihologic ma acopera. Bataile inimii si ritmul respiratiei se accelereaza, muschii se contacta si maine tremura si sunt reci, pielea se face ca de gaina.

Ca prin vis apare ceva…

Acum vad clar.. Esti Tu.. Tu care nu imi dai pace viselor… Tu care de fiecare data cand vreau sa dispari reapari bantuindu-mi sufletul…

Acum stiu sentimentul. Stiu sentimentul care ma cuprinde ..este frica.

Frica de ce va fi , frica de ce a fost si frica de ce este … Frica de Eu , frica de Tu , frica de Noi… Frica de ce se intampla intre Noi… Frica de ce am fost, suntem si vom deveni Noi.

Cu o voce sugrumata soptesc :

– De ce… de ce incep sa te iubesc ?

Sunt sigur ca fiecare din noi a trait astfel de momente. Toti .. si El si Ea au trait aceste momente candva… Si ele se intorc mereu , mereu , mereu …
Putini au curajul sa pomeneasca despre ele si mai putini au curajul sa le discute.
Aici intervin eu. Si asta pentru ca sunt printre putini care „vorbesc” despre asta. Putini care recunosc ca au trecut prin asta. Pot spune ca fac parte din probabil cei 1,5 % care nu mai simt asta acum… Acum la varsta celor mai frumosi ani…

P.S.: Tu ce simti ?

„Teama nu este duşmanul tău, ci slăbiciunea propriei tale minţi „

Acest articol a fost publicat în Despre ... si alte rahaturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

