Despre ce vreau si…

Vreau…

Vreau sa fumez , dar nu pot acum…

Vreau sa visez, dar visele nu`mi devin realitate…

Vreau sa simt dragostea, dar ea fuge de mine…

Vreau sa am bani ,dar saracia-mi bate in usa…

Vreau sa ma duc acum la Ea, sa o iau in brate, sa o sarut cu patima si sa ii spun ca o iubesc, dar nu pot…

Vreau sa imi traiesc viata la maxim ca si cum maine ar fi ultima zi , dar nu pot…

Vreau sa ninga, dar nu ninge…

Vreau sa vina iar vara cu soarele arzator, dar pana atunci mai e mult timp…

Vreau sa fiu fericit, dar fericirea fuge de mine…

Vreau sa nu mai simt durerea, dar ea ma insoteste mereu…

Vreau sa dispara dispretul si ura, dar ele se intensifica mereu …

Vreau atatea… Si daca tot vreau , de ce nimic din ce vreau nu pot sa am ? De ce nimic din ce imi doresc nu se inteplineste…

De ce ?

Pentru ca asa suntem noi… Noi oamenii ni le facem cu mana noastra… Noi fugim de fericire, noi fugim de dragoste, noi ne ascundem in noi insine , in sufletele noastre urate.. Ne dorim atatea, dar facem atat de putin pentru implinirea lor.. Pe de alta parte mai e si esecul, esecul care ne ia sperantele pentru a mai vrea sa facem cu adevarat ceva..sa ne dorim cu adevart ceva… si astfel ramane doar dorinta….Vreau…

Acest articol a fost publicat în Despre ... si alte rahaturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

